سربازان حضرت بقیه الله(عج)

اخبار - پاسخ به شبهات - کتاب - مقاله - سخنرانی - فیلم - کلیپ - مستند - نرم افزار
همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

(بسم الله الرحمن الرحیم)

در جدید ترین اقدام  عمدی صورت گرفته از کارمندان شبکه انگلیسی بی بی سی،  پونه قدوسی یکی از عوامل موثر این شبکه در صفحه فیس بوک خود به حمایت از همجنسگرایان پرداخت.

این در حالی است که اغلب مخاطبان این شبکه، مسلمان و مخالف همجنس بازی هستند و این امر را مذموم و ناپسند می دانند.

 


به نوشته اخبار روز، چندی پیش علی همدانی، یکی از گزارشگران شبکه بی بی سی در صفحه اینستاگرامش به صورت علنی اعلام کرد که یک همجنس باز است و در تعریف آن اینگونه نوشت:"اگر همجنسگرایی یک بیماری است پس زنگ بزنم و به سرکارم بگویم که من هنوز همجنسگرا هستم و سرکار نمی آیم."

 

پس از انتشار این عکس با مضمون فوق توسط علی همدانی، پونه قدوسی نیز طی اقدامی عکس علی همدانی را در صفحه فیس بوک خود انتشار داده و در ذیل آن نوشته: هر فردی در اعتقاداتش آزاد است.

شبکه بی بی سی فارسی ادعا می کند که برای فارسی زبانان خاور میانه علی الخصوص مردم ایران که بیش از 90 در صد آن را مسلمانان تشکلیل می دهند، برنامه اجرا می کند. چه لزومی دارد که عوامل این شبکه با دانستن مذموم و شنیع بودن این عمل غیر اخلاقی در بین مردم مسلمان ایران باز هم به ترویج آن بپردازند و اینگونه ازعمل شنیع همجنس بازی همکاران خودشان دفاع کنند.

منبع: جام

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">