سربازان حضرت بقیه الله(عج)

اخبار - پاسخ به شبهات - کتاب - مقاله - سخنرانی - فیلم - کلیپ - مستند - نرم افزار
همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

(بسم الله الرحمن الرحیم)

این روزها در آستانه هفته وحدت یکی از مهم‌ترین مباحثی که طرح می‌شود مبحث شبکه‌های ماهواره‌ای تندرو شیعی و سنی است که هر دو جاهلانه یا مزدورانه در مسیر خدمت به جریان آمریکایی و صهیونیستی هستند.

این روزها در آستانه هفته وحدت یکی از مهمترین مباحثی که طرح می‌شود مبحث شبکه‌های ماهواره‌ای تندروی شیعی و سنی است که هر دو جاهلانه تا مزدورانه در مسیر خدمت به جریان آمریکایی و صهیونیستی هستند.

از یک طرف شبکه‌های مذهبی ماهواره‌ای سنی مذهب چون صفا٬ وصال و ... شیعیان را تکفیر می‌کنند و از ظرف دیگر شبکه‌های مذهبی و تندروی شیعه مانند فدک، صوت العترة، اهل البیت و... به سب مقدسات اهل‌تسنن می‌پردازند.

یکی از کارویژه‌های این شبکه‌ها مناظره بین شیعه و سنی بر اصول اختلافی است که اینک نه چون مناظرات علمی مدارس علمیه اخلاقی و نه علمی است که طبیعی است که انگیزه شخص مناظره کننده در چنین فضایی در بهترین حالت از دستیابی به حقیقت، به حراست از کیان مذهبی اش تقلیل می‌یابد.

کلیپ زیر بخش‌هایی از مشکلاتی که این شبکه‌ها ایجاد کرده و خدماتی که برای جریان آمریکایی و صهیونیستی انجام می‌دهند را نشان می‌دهد.

دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">