سربازان حضرت بقیه الله(عج)

اخبار - پاسخ به شبهات - کتاب - مقاله - سخنرانی - فیلم - کلیپ - مستند - نرم افزار
همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

(بسم رب المهدی)

 الحمدالله الذی جعلنا من المتمسکین بولایت امیرالمؤمین علی علیه السّلام و الائمة المعصومین علیهم السّلام.
مقدمه: 
چند سالی است که در کشور ما بحمد الله افرادی با اندیشه و افکار بیدار جنبش کرده اند و در راه مهدویت قدم های بلندی بر میدارندکه هر کدام از این قدم ها ، میتواند افراد بسیاری را که فقط ادعای بدون عمل دارند بیدار نماید و کمک بسیار با ارزشی به اسلام و تشیع کند.
یکی از این افراد عزیز و به معنای واقعی کلمه "استاد" آقای علی اکبر رائفی پور است که توانسته است به شکر خدا در بین جوانان جنبش جدید با نام آقا صاحب الزمان ایجاد کند و روز به روز در این مسیر بیشتر بدرخشد.جنبشی که تماما رنگ وبوی مهدوی دارد وبا تمام قدرت جلوی استکبار و دشمنان دین و اسلام و تشیع قد علم کرده و آنان را به زمین بکوبد.
واقعا باید خداوند را شاکر بود که چنین افراد بیداری را در دنیای اسلام و مذهب حق شیعه قرار داده تا بتوانند آبروی دین و تشیع باشند.مردی که با هر کلام خود میتواند اسلام را ثابت کند.
ایشان کسی است که کار خود را با معرفی جریان فری میسنری در کشور آغاز کرد و آن هنگام که این جریان برای بسیار از افراد ناشناخته بود توانست طوری آن را معرفی کند که امروز هر جوانی با آن اشنایی داشته باشد و بداند که پشت پرده ی تفکرات غربی چه میگذرد.
ایشان کسی است که به خاطر تفکرات روشن خود دنیای غرب و دشمنان اسلام به خاطر این قادر به فریب دادنشان نیستند روز به روز ایشان را ترور اجتماعی میکنند و برای شکستن شخصیت بزرگشان حرف هایشان را به سخره میگیرند.اما زهی خیال باطل که بتوانند موفق باشند زیرا جوانا حامی ایشان هستند.
پس از چند سال که در مباحث دشمن شناسی سخنرانی داشتند بحث مباحث خود را به موضوع مهدویت کشانده ورنگ وبوی امام زمان(عجل الله) را گرفتند و با کلام نافذ خود و مباحث تحلیلی خود توانستند این بحث را به شکل بسیار زیبا مطرح کنند.
و اما:
سوال اینجاست چرا رسانه ی ملی ما از وجود ایشان بهره مند نمیشود و چرا به قدری در خواب به سر میبرند که حرف های ایشان را پس از سال ها تازه فهمیدند؟
چرا از ایشان در تحلیل ها و بررسی ها استفاده نمیکنند؟
چرا از ایشان دعوت به سخنرانی نمیکنند؟
چرا از حرف ها و مباحث ایشان در مستند های ساخته شده ی خود استفاده میکنند اما از خود ایشان استفاده نمیکنند؟
چرا از کسی که توانسته بسیاری از جوانان و عموم جامعه را بیدار کند برای صحبت در رسانه ی ملی خود استفاده نمینند؟
چرا از کسی که توانسته یهودی و مسیحی و صوفی را به راه شیعه هدایت کند استفاده نمیشود؟
وبسیاری چرا های دیگر که برای ما هنوز هم پاسخ داده نشده و ما همچنان منتظر این هستیم که روزی حضور ایشان را در رسانه ی خود ببینیم.
آیا این ها نباید پاسخ داده شود؟
آیا نباید از فردی به این بیداری و تسلط برای مباحث استفاده کرد؟
همه میدانیم که ایشان از هر لحاظ که بخواهیم حساب کنیم از بسیاری از اساتید که در صدا و سیما دعوت میشود در مباحث تسلط بسیار بالاتری دارند و میتوانند با کلام خود بسیاری از غفلت ها را از خواب بیدار کنند پس دلیل این چیست که در طی چندید سال سخنرانی های ایشان ما هنوز هم ایشان را در صدا سیما ندیده ایم؟
آیا ایشان نبودند که توانستند با سخنرانی های خود وبسایت ها و وبلاگ های بسیاری را در راه مهدویت راه اندازی کنند؟
چه بگویم که اگر سوال باشد بسیار میتوان پرسید.
 
رسانه ی ملی وغفلت ها:
رسانه ی ملی ما به قدری در غفلت خود به سر میبرد که وقتی نقدی بشنود ناراحت میشود.شاید دلیل این که از علی اکبر رائفی پور دعوت نمیشود این است که از صدا و سیمای ما نقد کرده و گفته است اگر فیلم های ساخت دست غرب را پخش میکنید نقد آن را هم پخش کنید تا همه بدانند که این فیلم چه پیامی دارد!
یا این که گفته است علت گرایش مردم به تماشاهای شبکه های ماهواره این است که صدا و سیمای ما خواب است و نمیتواند برنامه های مورد علاقه ی بینندگان را پخش کند!
به خدا ما که خطایی از ایشان ندیده ایم میشود دلیل این کارتان را بگویید که ما هم بدانیم؟
مگر دروغ میگوید که در رسانه ی جمهوری اسلامی ایران و شیعه خانه ی امام زمان باید بیداری باشد؟آیا این حرف دروغ است؟به نظر شما اگر برنامه ریزی شما صحیح بود مردم دیگر به ماهواره گرایش پیدا میکردند؟چرا در ایام عید نوروز  ماهواره ها جمع میشود؟به خاطر این که چنان برنامه در رسانه پخش میشود که دیگر نیازی به ماهواره حس نمیشود و چرا بعد از عید نوروز همه چیز عوض میشود؟دقیقا دلیل عکس این امر را دارد.به خدا شما هم در غفلت جامعه مقصر هستید و همیشه نباید جامعه را محکوم کرد بلکه یکبار هم خودتان را محکوم کنید.
 
و ای کاش:
ای کاش روزی می آمد که همه ی ما مانند استاد عزیز علی اکبر رائفی پور بیدار بودیم و افسوس که همه در خواب غفلت هستیم و خود بی خبریم.ای کاش کمی غربت ولی زمانمان(امام خامنه ای(مدظله) و امام زمانمان(عجل الله) را درک میکردیم و میتوانستیم حداقل قدمی برای تحقق ظهور برداریم.ای کاش ما هم مثل ایشان به فکر امام زمانمان بودیم.ای کاش ما هم میتوانستیم قدری جوانان خود را با ارزش های اسلام و دین و تشیع آشنا کنیم.ای کاش اگر میتوانیم حتی با زدن یک وبلاگ هم که شده برای امام زمانمان قدمی برداریم.و ای کاش روزی بیاید که در کشورمان رائفی پور ها داشته باشیم.
وقتی با برخی افراد صحبت میکنیم میگویند :سروش هم استاد بود و علی اکبر گنجی هم استاد بود و.. اما آنها تفاوت بزرگی با ایشان داشتند و این هم این است که هدف ایشان امام زمان (عجل الله) است  و هدف آنان پوچ و تاریک و چیز غیر از این بوده.اصلا شما مگر آینده را پیش بینی میکنید؟چرا همیشه نیمه ی خالی لیوان را میبینید؟چرا به فعالیت ایشان توجه نمیکنید؟چرا نمیبینید که قدم در راه امام زمان خویش گذاشته؟
و ای کاش من بتوانم روزی ذره ای مانند ایشان برای امام زمان خویش کار کنم و بتوانم تبسمی بر لب امام زمانم بنشانم و برای آن روز جنبش خواهم کرد.
وای کاش به جای ادعا روزی بیاید که عمل کنیم و بتوانیم با جنبش خود به ظهور برسیم.
به امید روزی که همه از خواب غفت بیداری شویم.
برای تعجیل در فرج حضرت حجت بن الحسن العسکری(عجل الله) و سلامتی سرباز آماده ی ایشان علی اکبر رائفی پور صلوات.

با تشکر از استاد علی اکبر رائفی پور
«الهم عجل لولیک الفرج»
۹۳/۰۱/۲۰

نظرات  (۲۷)

سلام 
بسیار عالی
"""فاطمیون"""
منتظرته-ب روزیم 
eheyat.blog.ir
سلام 
بسیار عالی
"""فاطمیون"""
منتظرته-ب روزیم 
eheyat.blog.ir
سلام. بسیار عالی بود. به من هم سر بزن. نظر یادت نره. تا بوده همین بوده. مگر از استاد جرجانی استفاده می کنند؟ منظورم استفاده بهینه است.
بسم رب المهدی
کاملا با بحث های شما موافقیم رسانه مادر بعضی موارد مایه تعصف است که میتواند بهتر ازین عمل کند.انشالله به کمک امام زمان ایشان در کارهایشان موفق باشند
۲۰ فروردين ۹۳ ، ۱۱:۱۸ ◙Xمعبر سایبـــری بی سنگـــرX◙
مگه این شیوه حضرت علی(ع) نبود که به همه مردم به یک میزان از بیت المال پرداخت میکرد
اما از ثروتمندان مالیات بیشتری میگرفت؟

سلامـــ با پستی مرتبط با حجاب شهدا و پست دیگری مرتبط با یارانه ها بروز کردیم و منتظر شما هستیم؟؟؟؟
۲۲ فروردين ۹۳ ، ۱۰:۰۴ پایگاه جنبش اسلامی
بسم رب المهدی.
ضمن عرض سلام و تشکر از شما از همکاری در ارسال و نمایش پست در سایت خود.
باتشکر از شما:تیم تبلیغات جنبش اسلامی
درود خدا بر استاد عزیز استاد علی اکبر رائفی پور خداوند به حق مادرم زهرا سلام عیله حفظشان کند و روز به روز به عزت و اقتدارش و به علم و عملش بیفزاید ان شاءالله
من به شخص عاشق این مرد خدای هستم مومنی هست به تمام معنا مومنی است مومن عمل نه مثل ما که فقط ادعا می کنیم
خدا گواه است که سخنرانی های این استاد عزیز بود که من خودم رو پیدا کردم خداوند خیر کثیر به ایشان در دنیا و آخرت اعطا کند
حق با شماست من همیشه با خودم می گفتم چرا استاد با این همه علم و فهمشون و قدرت بیان بالایشان در شبکه های صدا سیما از ایشان استفاده نمی شود اکثر مردم کشورمان اگر سخنان این استاد عزیز را بشنوند شیفته ایشان می شوند و از خواب غفلت بیدار میشوند و میدانند که امام زمانشان کیست و دشمنان امام زمان عج چه نقشه های برای ضربه زدن به آن حضرت می کنند و ما که ادعای شیعه بودن می کنیم چه راحت در خواب غفلت به سر می بریم
ایشان فقط گه گاهی در شبکه ولایت حضور میابند این ظلم است به ما که از فیض و معلومات این استاد عزیز به خاطر کم کاری صدا و سیما محروم می شویم
من نمیدانم برای همراهی و کم به دین و امام زمانم باید چکار کنم فقط بعضی مواقع یک کمک ناچیز به جنبش مصاف میکنم آن هم خیلی کم و خودم خجالت می کشم که چرا بیشتر نمیتوانم به این جنبش کمک کنم چون و قتی در اخبارها میخوانم این یهودیهای صهیونیست چقدر میلیارد میلیارد برای ضربه زدن به اسلام و امام زمان هزینه می کنند این برای من که اولاد زهرا هستم خیلی شرم آور است که نمی توانم بیشتر از این به این جنبش جهت یاری امام زمانم کمک کنم
لازم به ذکر است خدا را شاکر هستیم هستند کسانی که کمر به یاری امام زمانشان بسته اند نمی توان زحمات این عزیزان را نیز نادیده گرفت کسانی امثال استاد حسن عباسی استاد پناهیان و غیر ولی این کم است از خداوند می خواهیم روز به روز بر تعدادشان بیفزاید ان شاءالله
لبیک یا امام خامنه ای
تعجیل در فرج مولایمان صاحب زمان صلـــوات
اللهم عجل لولیک الفرج
خب دلیلی برای خیلی از ما که در خواب هستیم که صداوسیما جز مسخره بازی و ضدفرهنگی چیزه دیگری بلد نیست . جز دعوت کردن بازیگران فساد اخلاقی که روز به روز عکسهای زیبای حجاب آنها به بیرون درز میکنه کاری بلد نیست.
اصلا صداوسیما جای انسانهای آسمانی مثل استاد رائفی پور نیست.
یک کلام ختم کلام
یاران امام زمان در زمان قبل از ظهور ناشناخته اند .
خدا خیرشان بدهد.
اللهم عجل الولیک الفرج
آفرین

با سلام و دعای خیر . واقعا برای من همیشه جای سوال بزرگی است که چرا رسانه ملی از ایشان دعوت نمیکنند. واقعا جای تاسف دارد. خدا رو شکر که بازدکتر حسینی قزوینی این طلسمو در شبکه ولایت شکستندو ایشان دعوت کردند.خدا در همه حال حافظ این چنین انسانهای ارزشمند باشد.

خواهران و برادران سلام.
تا الان استاد راعفی پور اگر به جایی رسیده لطف خدا وامام زمان بوده از این به بعد این لطف ادامه پیدا میکنه.
با این حرفا چیزی درست نمیشه. اگر مسولین انقدر با استاد دشمن هستند و مانع ورود استاد به صدا وسیما میشوند حکمتی دارد. بسپارید خودشون کارها رو درست میکنند.
یا مهدی

از تلوزیون آبی گرم نمیشه.همین که خود ما جوونا پی گیر حرفاشیم بسه.منو که ۱۸۰درجه عوض کرده. من امام زمانو با حرفای ایشون شناختم.مطمئبم خودش یکی از۳۱۳تاست خدا حفظش کنه

تلوزیون ما همین که نسل اندر نسل آقاجومونگو پخش کنه بسه دیگه استاد رائفی میخواد چی کار.

واقعابرای صدا وسیما متاسفم …

با سلام
اقای رائفی پور اولین کسی بود که من رو با دنیای کثیف ماسونها اشنا کردن با سخنرانیهای بسیار زیبا و پربار و مستند و قاطعشون
به نظرم خیلی ناراحت کننده است که رسانه ی ملی از ایشون استفاده نمیکنند و اینکه ایشون متاسفانه تقریبا برای عامه ی مردم خودشون و نظرات و عقایدشون نا اشنا هستند.
امیدوارم که صدا و سیما بتونه که در میان اینهمه برنامه ی سطحی و ضعیف برنامه ای با موضوع فراماسونی و با حضور استاد رائفی قرار بدن که همه بتونن استفاده کنند و البته با این موضوع هم اشنا شن و کسب اطلاعات کنن
چرانمیادتلویزیون!خوب به همون دلیل که عموپورنگ بایدبره
عموپورنگ ازتلویزیون بره
خدا حفظ کنه استاد رو ولی دوستان شیفته مباحثش بشید نه خود استاد عزیز…استاد یک وسیله هستند برای شناخت اهل بیت و امام زمان نه خود هدف!!!
روی خود استاد بحث و مانور ندید بیشتر روی مباحثش تمرکز کنید
۱۴ ارديبهشت ۹۳ ، ۱۲:۴۳ پرستار آینده
باسلام.منم موافقم اگه فقط به جای یکی از این همه برنامه های جلف تلوزیون یه برنامه ای با حضور استاد پخش بشه عالی میشه. استاد فدایی داری داداش.من که سربازتم
یاشاسین استاد رائفی پور
سلام
یه نقدی که یه ایشون هست اینه که ایوشون پرحاشیه هستن…خودم خواستم از ایشون برای دانشگامون استفاده کنم ،نهاد دانشگامون گفت که ایشون پر حاشیه هستن…
سلام.پر حاشیه؟؟؟مرضیه جان کاش واضح تر حرف میزدی…
من مطمئنم خیلی از جوونای ما که از اسلام زده شدن بخاطر اینه که اسلام بهشون درست معرفی نشده و تنها کسی که میتونه روشنشون کنه استاد رائفی هست…خدا خیرش بده ولی کاش صدا و سیما باهاش هم قدم میشد اونوقت نور اعلی نور میشد
وقتی صدا و سیما وقت مردمو با فیلمای تکراری ، تبلیغات زیاد و اخبار به دور از انصاف تلف میکنه ، حیفه که آدم پاک و دانشمندی مثه استاد رائفی پور پاشو توش بزاره. استاد رائفی پور برای چنین رسانه ی کثیفی واقعا حیفه.
بقول دکتر شریعتی :انهایی که رفتند کار حسینی کردند و انهایی که ماندند باید کار زینبی کنند و گرنه یزیدی اند. اگر امثال جناب پروفسور رایفی و دکتررفیعی و .. نبودند معلوم نبود خیلی هامون کجای کار بودیم.. . ماهواره میاد امثال الله یاری رو با پشتوانه عظیم مالی و فرهنگی و.. ۴ساعت تو پخش زنده میارتش تا علیه شیعه و کل مسلمین حرف بزنه اما …!!!! بهرحال لابد حکمتیه که مابیخبریم. از صمیم قلبم برای ایشون و همه یاوران مهدوی آرزوی سلامتی و سربلندی و توفیق روز افزون می کنم. “به امید ظهور مولا وسرورمان که صد البته نزدیک است”. الهی آمین. یا زهرا س
سلام
چشم من نیز به خیلی از مسائل با صحبت ها و تذکرات استاد باز شد
همیشه از خدای متعال توفیق و سلامتی برای ایشان خواستارم
با سلام. متأسفانه به علت نفوذ عواملی از بچه های انقلاب که الان نان را به نرخ روز می خورند بعد از ۳۵ سال از انقلاب هنوز شاهدیم که مجاری اصلی اقتصادی و فرهنگ در ایران رنگ و لعاب غیر دینی دارند. اگر توانسته ایم با بانکداری شبهه ناک ایران مبارزه کنیم می توانیم جنگولک بازی های عمو ضرغام و دوستانشان هم اصلاح کنیم. صدا و سیمای ایران یعنی سوپرمارکتی از سریال های آب بسته شده که متعاقباً همه عوامل آن در پایان طی جلسه ای تشویق شده و به ریش ملت فرهیخته …. . شما به هر جایی از دنیا دست بکشید مملو از خاک و خاشاک است و برای یافتن طلا باید بگردید و جستجو کنید . تلوزیون ما هم مملو از خار و خاشاک شده و طلا در آن کیمیا است. و حتی باید خارج از تلوزیو آنرا بجوییم. عمو ضرغام برات متأسفم که کار را به ایجا کشانده ای. تو موظف هستی که به امثال آقای رائفی پور عزیز هم فرصت بدهی. والسلام علی من اتبع الهدی


اگه سخنرانی این اقا و اقای عباسی نبود من الان یه کافر بودم بدون شک.

در ضمن صدا و صیما =اشغال پخش کن

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">