سربازان حضرت بقیه الله(عج)

اخبار - پاسخ به شبهات - کتاب - مقاله - سخنرانی - فیلم - کلیپ - مستند - نرم افزار
همسنگران
طبقه بندی موضوعی
آخرین نظرات

به تازگی در وبگردی هایمان در یکی از شبکه های اجتماعی به یک صفحه به نام ” ما از مجتبی شیرازی متنفریم ” برخوردیم .

پس از کمی جستجو به یک فیلم از این فرد به ظاهر عالم برخوردیم که در کامل بی شرمی بدترین فحاشی را علیه رهبر مظلوم عزیزمان میکند و در انتها آیت الله خامنه ای و دوست دارانش را مورد لعن قرار میدهد و دعای محشور شدن با شمر(لعنه الله علیه) را برای ایشان میکند .

پیشاپیش پوزش مارا بابت پخش تنها ثانیه هایی از این فیلم توهین آمیز بپذیرید .(در صورت دریافت نامه جهت حذف ویدئو از کارگروه تصدیق جرائم رایانه ای کلیپ زیر حذف خواهد شد)

دانلود ویدئو

قابل توجه که سید مجتبی شیرازی برادر سید صادق شیرازی ، صاحب ۲۰ عنوان شبکه ماهواره ای و مجله و برخی سایت های خبری فعال در کشور است و البته شهرت این خاندان بیشتر به دلیل فتوا معروف جد آنها یعنی فتوا تنباکو در دوره ناصرالدین شاه است .

فحاشی برادر صادق شیرازی نسبت به ساحت رهبر انقلاب/فیلم

بر طبق اخبار منتشره برادر سید صادق شیرازی هم اکنون در لندن در حال تحصیل است .در تصویر بالا از چپ به راست سید مجتبی شیرازی ،سید محمد شیرازی ،سید صادق شیرازی نشسته اند .

این مطلب فقط جای تاسف دارد ،شیعه همواره نیز از خودش ضربه می خورد تا از غیر مع الاسف.این شخصیت به ظاهر شیعه و به ظاهر مرجع تقلید(که اصلا چنین نیست) در لباس دوست امام زمان با امام اش دشمنی میکند همان کاری را که بعضی ها با امام صادق سلام الله علیه کردند و با حرف هایشان موجبات شهادت آن امام را فراهم کردند.

این اختلاف ها و حملات یک جانبه به رهبری مظلوم انقلاب مارا به یاد سال هایی نه چندان دوری می اندازد که ضربه آن مذهب مارا از سایر ادیان و مذاهب در تبلیغ برای جذب به سوی این مذهب عقب انداخته بود و اقدام قابل تاسف صادق شیرازی در نامگذاری هفته برائت درست در زمان ‘هفته وحدت’ جزو این دست اعمال است.

در حدیثی از پیامبر اکرم(ص) خطاب به ابن مسعود میفرمایند : چه بسا علماء امت من با یکدیگر دشمنی کنند و با هم جدال ورزند و نسبت به هم بغض داشته باشند اینها راهنمایان امت من در دنیا هستند. کسی که می‌خواهد راهنمای مردم باشد باید اول خود‌ش را بسازد. چنانچه راهنمای امت مورد عنایت خدا و پیغمبر نباشد خدا از او راضی نباشد و پیغمبر(ص) از او تبری بجوید تکلیف مردم چیست؟ ما باید جواب خدا را بدهیم بعضی نه تنها مردم را ارشاد نمی کنند بلکه با حرف‌هایشان مردم را گمراه‌‌تر می‌کنند مباحثی مطرح می‌نمایند که نه خدا راضی است نه امام زمان(عج).

امید است اقایان به جای حمله به مقام ولایت فقیه و تبلیغ شعائر حسینی(شما بخوانید قمه زنی و زنجیر تیغ دار و …) به نشر واقعیات فلسفه قیام عاشورا بپردازند .

همچنین ویدئویی ببینید از استاد پناهیان درباره علمای آخرالزمان و اعتماد به گفته های هر عالم .

دانلود ویدئو

نظرات  (۱)

۲۶ دی ۹۲ ، ۱۲:۱۱ سرباز جنگ نرم
لعنت خدا بر شیطان و پیروانش
اگه قابل هدایت هستن خدا هدایتشون کنه

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">